RSS-syöte
Viimeisimmät päivitykset
Jun
15
Zonerin asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat keväällä/kesällä 2018
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 15 June 2018 09:34 AM

Zonerin asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat keväällä/kesällä 2018:

 Asiakaspalvelumme on avoinna kesällä 18.6. - 3.8. arkisin kl 8 - 16 

Tuon lisäksi  pyhien johdosta poikkevat aukioloajat:

Ma 30.4. 8 - 16

Ti 1.5. SULJETTU (Vappu)

Ke 2.5. 8 - 17.30

To 10.5. SULJETTU   (Helatorstai)

Juhannuksena:

To 21.6. 8 - 14

Pe  22.6. SULJETTU


Lue lisää »



Jun
14
www10 ja www12 -palvelinten huoltokatko ma 18.6. klo. 00.01
Lähettänyt Jomi Olkkonen on 14 June 2018 08:52 AM

klo 2:00 Päivitys valmistunut ja palvelut ovat toiminassa normaalisti.

 

 

 

Palvelimen huoltokatko ma 18.6.2018
Katkos koskee webhotellipalvelimia www10 ja www12.
Huoltokatko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 18.06.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa maanantaiaamuna kello 06.00 mennessä.

 

Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

 

Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä uutena ominaisuutena myös HTTP/2 -tuki


Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.

 


Lue lisää »



May
31
www32 ja www34 -palvelinten huoltokatko ma 11.6. klo. 00.01
Lähettänyt Jomi Olkkonen on 31 May 2018 11:58 AM

klo 2:00 Päivitys valmistunut ja palvelut ovat toiminassa normaalisti.

 

 

 

Palvelimen huoltokatko ma 11.6.2018
Katkos koskee webhotellipalvelimia www36 ja www38.
Huoltokatko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 11.6.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa maanantaiaamuna kello 06.00 mennessä.

 

Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

 

Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä uutena ominaisuutena myös HTTP/2 -tuki


Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.

 


Lue lisää »



May
24
Häirio SMS Gateway -palvelussa
Lähettänyt Olli Riikonen on 24 May 2018 04:39 PM

SMS Gateway -palvelusta lähetetyt viestit pääsevät tällä hetkellä perille alustavan tutkinnan mukaan ainoastaan Telian numeroihin.

Ongelman selvitys on meneillään. Ilmoitamme kun häiriö on saatu korjattua.

 

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!

 

Päivitys 25.5. Häiriö oli tilapäinen tukos. Lähetetyt viestit on toimitettu perille. Elisan ja DNA:n numeroihin on voinut esiintyä viivettä. Uudet lähetykset toimivat normaalisti.


Lue lisää »



May
18
www36 ja www38 -palvelinten huoltokatko ma 28.5. klo. 00.01
Lähettänyt Mikke Nieminen on 18 May 2018 02:41 PM

Palvelimen huoltokatko ma 28.5.2018
Katkos koskee webhotellipalvelimia www36 ja www38.
Huoltokatko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 28.05.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa maanantaiaamuna kello 06.00 mennessä.

 

Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

 

Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä uutena ominaisuutena myös HTTP/2 -tuki


Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.

 


Lue lisää »




Help Desk Software by Kayako fusion
..