Sinulla ei ole oikeuksia jatkaa.
RSS-syöte
Viimeisimmät päivitykset
Mar
11
Korjattu: Zoner sähköpostipalvelussa häiriöitä (päivitetty 9:45)
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 11 March 2019 08:23 AM

Päivitetty 11.3.2019 kl 9:45: Palvelu saatu toimimaan 8:30.

Viime yönä palvelunssa ollut katkos, koska palvelin kaatunut/jäännyt jumiin.

Tuon takia viestejä ei ole voinut lukea Webmail / IMAP:lla aamuun asti. Viestien lähetys ei ole toiminut, mutta saapuneet viestit on toimitettu normaalisti asiakkaiden laatikoihin.

 

 

Zoner sähköpostipalvelussa havaittu häiriöitä viime yönä.

Palvelu toimii osalla käyttäjistä, mutta osalla tulee ilmoitus sisäänkirjautumisvaiheessa.

Tämä koskee ainoastaan osaa Zoner sähköpostipalvelun käyttäjistä, webhotelli-asiakkaiden palvelut toimivat kyllä normaalisti.

 

Asiaa selvitetään ja tiedotamme korjauksen edistymisestä.

 

Pahoittelemme käyttäjille aiheutunutta käyttökatkosta palvelussa.

 

Zoner Asiakaspalvelu


Lue lisää »



Mar
6

Päivitys 6.3. kl 19:30: Uusi järjestelmä käyttökunnossa, pyrimme käsittelemään katkoksen aikana tulleet viestit mahdollisimman pian.

 

 

Päivitämme tukijärjestelmämme Ke 6.3. kl 14:00 alkaen.

Katkoksesta aiheutuu noin 5h mittainen katkos tukisähköpostiin (viestit jäävät jonoon, mutta ne eivät tule perille ennenkuin uusi tukijärjestelmä on otettu käyttöön).

Tuona aikana meidän saa kiinni parhaiten joko puhelimella tai chatin kautta: https://www.zoner.fi/

 

Päivitämme tukijärjestelmän nopeuttaaksemme tukipyyntöjen käsittelyä ja pystyäksemme palvelemaan entistä paremmin asiakkaitamme mm. vastaanottamalla eri palveluista meille lähetettyjä yhteydenottoja.

Tämä ei vaikuta asiakkaidemme palveluihin,ainoastaan meille lähetetyt sähköpostit tulevat viiveellä perille.

Avoimet tukipyynnöt siirtyvät uuteen järjestelmään, ja ne tullaan käsittelemään, joko ennen vanhan tukijärjestelmän alasajoa tai sitten kun uusi järjestelmä on saatu otettua käyttöön.

 

Pahoittelemme päivityksestä aiheutuvaa viivästystä sähköpostitse tuleviin tukipyyntöihin vastaamiseen.


Lue lisää »



Mar
4
VPS-palvelimen ongelma (inoxen12) (päivitetty 4.3. kl 13:50)
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 04 March 2019 08:50 AM

Ma 4.3. kl 13:45: Viallinen osa saatu vaihdettua ja palvelut ovat taas toiminnassa. 

MA 4.3. kl 10:55: Viallista osaa ollaan vaihtamassa. Ilmoitamme, kun huoltotoimenpiteet on tehty ja palvelu on taas toiminnassa.

 

Viikonloppuna yhden VPS-palvelimen RAID-ohjain on mennyt rikki.
Asiaa tutkittu viikonloppuna ja siitä on tehty huoltokutsu viallisen osan vaihtamiseksi.
Palvelimen palvelut ovat siis tällä hetkellä alhaalla.
Pyrimme saamaan ongelman mahdollisimman nopeasti korjatuksi.
Päivitämme tilannetta sen edistyessä.

 

Tästä on lähetetty myös kyseistä palvelua käyttäville asiakkaille erillinen sähköposti

 

Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta katkosta palvelussa.

 

 


Lue lisää »



Feb
25
Epäilyttäviä verkkotunnuksien myyntiviestejä liikenteessä.
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 25 February 2019 10:15 AM

Epäilyttäviä verkkotunnuksien myyntiviestejä liikenteessä

 

Olemme viime aikoina saaneet paljon kyselyitä DNS Finlandilta tulleista viesteistä. Viesteissä tarjotaan verkkotunnusta rekisteröitäväksi ennen kuin joku muu taho sen rekisteröi.

 

Kyseessä on vähintäänkin harhaanjohtava mainos. Viestissä annetaan ymmärtää, että joku taho olisi rekisteröimässä nykyistä verkkotunnustasi vastaavan verkkotunnuksen, mutta muulla päätteellä. Viestissä tarjotaan etuoikeutta tämän muulla päätteellä olevan verkkotunnuksen ostamiseen.

 

Tämä ei ole totta, sillä kuka tahansa voi halutessaan rekisteröidä kansainvälisen verkkotunnuksen, eikä tällaista etuosto-oikeutta ole silloin käytössä.

 

Me Zonerilla suosittelemme, että näihin viesteihin ei reagoida mitenkään!

 

Yrittajat.fi on tehnyt samasta aiheesta tiedotteen asiakkailleen ja he puhuvat suoraan huijaamisesta:

https://www.yrittajat.fi/uutiset/604263-maksoitko-vahingossa-domain-huijarille-ala-reagoi-tahan-sahkopostiin-mitenkaan 

 

Yrittäjät.fi on myös selvittänyt, että DNS Finland -nimistä yritystä ei löydy kaupparekisteristä.

 

Jokaisen kannattaa tietenkin miettiä, miten suojata oman yrityksen nimi ja millä kaikilla päätteillä verkkotunnuksen haluaa rekisteröidä. Monet haluavatkin perinteisen .fi-päätteen lisäksi rekisteröidä esimerkiksi .com-päätteen.

 

Zonerin domainhausta voi helposti selvittää onko haluttu verkkotunnus saatavilla. Domainhaun kautta saa kätevästi tilattua itselleen myös uusia verkkotunnuksia olemassa olevan lisäksi.


Tästä domainhakuun:

https://www.zoner.fi/domainhaku/ 


Lue lisää »



Nov
21
Zonerin asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat joulukuussa 2018
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 21 November 2018 12:23 PM

Asiakaspalvelumme on avoinna seuraavasti:

Ke 5.12. 8 - 16

To 6.12. Suljettu

 

Ma 24.12. Suljettu

Ti 25.12. Suljettu

Ke 26.12. Suljettu

To 27.12. kl 8 - 16

Pe 28.12.kl 8 - 16

 

Ma 31.12. 8 - 16

Ti 1.1.2019 Suljettu

 

Keskiviikosta 2.1.2019 eteenpäin asiakaspalvelu on taas avoinna normaalisti ark. 8 - 18

 

 Palvelimien toimintaa valvotaan myös pyhien aikana.


Lue lisää »




Help Desk Software by Kayako fusion
..