RSS-syöte
Viimeisimmät päivitykset
Jul
9
Häiriö sähköpostipalvelussa 8.7.
Lähettänyt Olli Riikonen on 09 July 2018 09:17 AM

Käyttöön perustuvan sähköpostipalvelun palvelin posti.zoner.fi oli alhaalla sunnuntaina 8.7. kello 10:17 - 12:10. 

Saapuneet viestit on toimitettu perille katkon päätyttyä.

 

Joillain käyttäjillä esiintyi vielä ongelman korjauksen jälkeen kirjautumisvaikeuksia. Tämä korjattiin kello 21:51. Myös näiden käyttäjien viestit ovat tulleet perille.

 

Pahoittelemme häiriötä!

Katko ei vaikuttanut webhotellien sähköposteihin.


Lue lisää »



Jun
25
www13, www14 ja www15 -palvelinten huoltokatko to 28.6. klo. 00.01
Lähettänyt Jomi Olkkonen on 25 June 2018 10:06 AM

klo 2:00 Päivitys valmistunut ja palvelut ovat toiminassa normaalisti.

 

 

 

Palvelimen huoltokatko to 28.6.2018
Katkos koskee webhotellipalvelimia www13, www14 ja www15.
Huoltokatko alkaa keskiviikko ja torstai välisenä yönä 28.06.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa torstai-aamuna kello 06.00 mennessä.

 

Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

 

Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä uutena ominaisuutena myös HTTP/2 -tuki


Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.

 


Lue lisää »



Jun
15
Zonerin asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat keväällä/kesällä 2018
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 15 June 2018 09:34 AM

Zonerin asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat keväällä/kesällä 2018:

 Asiakaspalvelumme on avoinna kesällä 18.6. - 3.8. arkisin kl 8 - 16 

Tuon lisäksi  pyhien johdosta poikkevat aukioloajat:

Ma 30.4. 8 - 16

Ti 1.5. SULJETTU (Vappu)

Ke 2.5. 8 - 17.30

To 10.5. SULJETTU   (Helatorstai)

Juhannuksena:

To 21.6. 8 - 14

Pe  22.6. SULJETTU


Lue lisää »



Jun
14
www10 ja www12 -palvelinten huoltokatko ma 18.6. klo. 00.01
Lähettänyt Jomi Olkkonen on 14 June 2018 08:52 AM

klo 2:00 Päivitys valmistunut ja palvelut ovat toiminassa normaalisti.

 

 

 

Palvelimen huoltokatko ma 18.6.2018
Katkos koskee webhotellipalvelimia www10 ja www12.
Huoltokatko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 18.06.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa maanantaiaamuna kello 06.00 mennessä.

 

Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

 

Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä uutena ominaisuutena myös HTTP/2 -tuki


Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.

 


Lue lisää »



May
31
www32 ja www34 -palvelinten huoltokatko ma 11.6. klo. 00.01
Lähettänyt Jomi Olkkonen on 31 May 2018 11:58 AM

klo 2:00 Päivitys valmistunut ja palvelut ovat toiminassa normaalisti.

 

 

 

Palvelimen huoltokatko ma 11.6.2018
Katkos koskee webhotellipalvelimia www36 ja www38.
Huoltokatko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 11.6.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa maanantaiaamuna kello 06.00 mennessä.

 

Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

 

Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä uutena ominaisuutena myös HTTP/2 -tuki


Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.

 


Lue lisää »




Help Desk Software by Kayako fusion
..