RSS-syöte
Uutiset
May
24
Lähettänyt Olli Riikonen on 24 May 2018 04:39 PM

SMS Gateway -palvelusta lähetetyt viestit pääsevät tällä hetkellä perille alustavan tutkinnan mukaan ainoastaan Telian numeroihin.

Ongelman selvitys on meneillään. Ilmoitamme kun häiriö on saatu korjattua.

 

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa!

 

Päivitys 25.5. Häiriö oli tilapäinen tukos. Lähetetyt viestit on toimitettu perille. Elisan ja DNA:n numeroihin on voinut esiintyä viivettä. Uudet lähetykset toimivat normaalisti.


Lue lisää »



May
18
Lähettänyt Mikke Nieminen on 18 May 2018 02:41 PM

Palvelimen huoltokatko ma 28.5.2018
Katkos koskee webhotellipalvelimia www36 ja www38.
Huoltokatko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 28.05.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa maanantaiaamuna kello 06.00 mennessä.

 

Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

 

Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä uutena ominaisuutena myös HTTP/2 -tuki


Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.

 


Lue lisää »



May
18
Lähettänyt Mikke Nieminen on 18 May 2018 02:39 PM

Palvelinten huoltokatko ma 21.5.2018
Katkos koskee webhotellipalvelimia www35 ja www37.
Huoltokatko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 21.05.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa maanantaiaamuna kello 06.00 mennessä.


Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

 


Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä uutena ominaisuutena myös HTTP/2 -tuki

 

Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.


Lue lisää »



May
16
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 16 May 2018 10:44 AM

Eilen 15.5.2018 iltapäivällä alkoi esiintyä viiveettä webhotellien sähköpostin lähetyksissä Office365-palveluun (muihin palveluihin lähetetyt viestit menevät perille normaalisti).

Osa viesteistä jää office365-palveluun jonoon odottamaan perille toimittamista ja ne toimitetaan perille, kun "jono" pienenee.

Microsoft on ottanut käyttöön määrityksen, että heidän office365-palvelu vastaanottaa tietyn määrän viestejä tietyllä ajanjaksolla tietyltä palvelimelta. 

Olemme tästä olleet Microsoftiin jo eilen yhteydessä ja jatkaneet sitä tänään, jotta asia saadaan mahdollisimman nopeasti kuntoon.

 

Tämä myös vaikuttaa Zonerin tukipyyntöihin, eli webhotelleista lähetetyt mailit asiakaspalveluumme voivat myös viivästyä!

 

Pahoittelemme häiriötä ja päivitämme tilannetietoja kun saadaan lisätietoa asiasta.

 

 


Lue lisää »



Apr
27
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 27 April 2018 10:27 AM

Zonerin asiakaspalvelun poikkeavat aukioloajat keväällä/kesällä 2018:

 

Asiakaspalvelumme on avoinna kesällä 18.6. - 3.8. arkisin kl 8 - 16 

 Tuon lisäksi  pyhien johdosta poikkevat aukioloajat:

 

Ma 30.4. 8 - 16

Ti 1.5. SULJETTU (Vappu)

Ke 2.5. 8 - 17.30

 

To 10.5. SULJETTU   (Helatorstai)

 

To 21.6. 8 - 14

Pe  22.6. SULJETTU (Juhannus)

 


Lue lisää »



Apr
5
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 05 April 2018 03:03 PM

Palvelimen huoltokatko ma 23.4.2018
Katkos koskee webhotellipalvelinta www11
Huoltokatko alkaa sunnuntai-maanantai välisenä yönä 23.04.2018 kello 00.01 ja palvelut ovat takaisin toiminnassa maanantai-aamuyöllä kello 03.00 mennessä.

Mikäli huollossa tulee ongelmia ja aikataulu ei pidä, tiedotamme tästä erikseen tukisivustollamme: tuki.zoner.fi.

Mitä päivityksessä tehdään?
Päivityksessä palvelimen ohjelmistoja päivitetään uusiin versioihin. Jatkossa asiakkailla on automaattisesti käytössä, uutena ominaisuutena, myös HTTP/2 -tuki

 

Mitä katkos aiheuttaa?
Huolto aiheuttaa käyttökatkoksen kyseisen palvelimen kotisivutilan ja sähköpostien osalta. Katkoksen aikana saapuvat sähköpostit jäävät talteen ja toimitetaan perille katkoksen jälkeen.

Käyttökatkos ei vaikuta esimerkiksi nimipalvelinten toimintaan, joskin DNS-hallintaa ei voi katkoksen aikana käyttää.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.


Lue lisää »




Help Desk Software by Kayako fusion
..