RSS-syöte
Uutiset
Mar
6
Lähettänyt Jarkko Karvinen on 06 March 2019 11:51 AM

Päivitys 6.3. kl 19:30: Uusi järjestelmä käyttökunnossa, pyrimme käsittelemään katkoksen aikana tulleet viestit mahdollisimman pian.

 

 

Päivitämme tukijärjestelmämme Ke 6.3. kl 14:00 alkaen.

Katkoksesta aiheutuu noin 5h mittainen katkos tukisähköpostiin (viestit jäävät jonoon, mutta ne eivät tule perille ennenkuin uusi tukijärjestelmä on otettu käyttöön).

Tuona aikana meidän saa kiinni parhaiten joko puhelimella tai chatin kautta: https://www.zoner.fi/

 

Päivitämme tukijärjestelmän nopeuttaaksemme tukipyyntöjen käsittelyä ja pystyäksemme palvelemaan entistä paremmin asiakkaitamme mm. vastaanottamalla eri palveluista meille lähetettyjä yhteydenottoja.

Tämä ei vaikuta asiakkaidemme palveluihin,ainoastaan meille lähetetyt sähköpostit tulevat viiveellä perille.

Avoimet tukipyynnöt siirtyvät uuteen järjestelmään, ja ne tullaan käsittelemään, joko ennen vanhan tukijärjestelmän alasajoa tai sitten kun uusi järjestelmä on saatu otettua käyttöön.

 

Pahoittelemme päivityksestä aiheutuvaa viivästystä sähköpostitse tuleviin tukipyyntöihin vastaamiseen.


Help Desk Software by Kayako fusion
..